Розвиток творчих  здібностей вимагає створення певних умов, за яких дитина почуватиметься вільною від впливу дорослого. Коли діти захоплені, вільні, безтурботні, творче рішення приходить ніби саме собою. Дитина дивується, радіє результатові.

Творчі прояви наявні там, де відсутні заборона, стримування, певні знання, моральні принципи тощо. Тому в самостійній діяльності або під час спільних з дорослим ігор дитині слід ненав'язливо розкривати прийоми творчого мислення, вчити її помічати незвичне.
Отже, креативність є однією з базових характеристик дитини, що характеризує активну позицію особистості, готовність ухвалювати миттєві рішення, допитливість,
Здатність коментувати процес та результати діяльності, стійку мотивацію досягнень, розвинену уяву, а також здатність до створення творчого образу, який характеризується оригінальністю, варіативністю, гнучкістю та рухливістю.



Мої вихованці постійно беруть активну участь у шкільних та міських образотворчих конкурсах різних напрямків, виборюючи призові місця; група найздібніших моїх учнів систематично допомагає мені в оформленні різноманітних стендів, сцени для шкільних свят, у прикрашенні залу для проведення ранків, у підготовці сценічних костюмів. Я завжди знаходжу з учнями спільну мову як у висуванні творчих ідей, так і в утіленні їх у життя. Ставлю за мету не навчити, а дати поштовх вчитися естетиці все життя. Здавалося б, можна прожити не спілкуючись з прекрасним, або ж спілкуватися з ним, як виходить, на рівні «нерозвиненого смаку». Але ж тоді можна відмовитись від будь - яких інтелектуальних багатств, накопичених людством, що передавались із покоління в покоління. Народний артист С.Образцов сказав у одній із телепередач: «Що таке талант? Це вміння людини здивуватися льоту бджоли, кольору неба, вміння почути пташиний спів. Здивуватися і спитати себе: «А чому?» І захотіти відповісти на запитання хімічною формулою, математичним розрахунком, фарбами на полотні.» Моя мета у тому, щоб школяр узяв із собою в доросле життя не тільки вміння розуміти і милуватися прекрасним. Він повинен прагнути до самостійних нових зустрічей з гармонією, стати творцем красоти, прагнути вносити її у всі сфери життя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий