1.ШурухтС.М. Підлітковий вік: розвиток креативності, самосвідомості, емоцій, комунікації та фінансової відповідальності. – СПб.: Йдеться, 2006.
2.Торшина В.А. Сучасні дослідження проблеми креативності у закордонній психології // Питання психології, 1998, № 4
3. Ґодфруа Ж. Психологія: У 2 т. – М.: Світ, 1992. – Т. 1.
4.Лук О.Н. Психологія творчості. – М.: Наука, 1978.
5.Разумникова О.М. Особистісні і когнітивні властивості у ході експериментального визначенні рівня креативності / Про. М.Разумникова, Про. З.Шемелина // Питання психології, 1999, № 5.
6. ВиготськийЛ.С. Психологічні основи творчої діяльності // Вільне розвиток особистості школяра: Філософські й психолого-педагогічні основи освіти /Сост. У. І. Аксьонова, Р. Р.Карандашова. –Ставрополь:СКИПКРО, 2000.
7. Гілфорд Дж. Структурна модель інтелекту // Психологія мислення. – М.: Прогрес, 1965.
8.Линдсей Р. Творче критичну мислення / Р.Линдсей, До. З.Халл, Р. Ф. Томпсон // Хрестоматія із загальної психології: Психологія мислення. – М., 1981. – З. 149-152.
9.Арнхейм Р. Візуальне мислення // Хрестоматія із загальної психології: Психологія мислення. – М., 1981.
10.Петрушин У. І. Психологічні аспекти діяльності вчителя і класного керівника / М.: Центр «Педагогічний пошук», 2001.
11.Богоявленская Д. Б. Психологія творчі здібності. – М., 2002.

Комментариев нет:

Отправить комментарий